Hevoshaan koulun tulevaisuus

Innovaatio on perusopetuksen yksi arvo - missä sitä on nyt?

/ #49 Tuomelan koulu samassa veneessä

26.08.2013 05:30

Tuomelan koulussa erittäin tiiviit luokkakoot myös, eikä vertailussa häviä ympäröiville kouluille tehokkuudessan. Onko taustalla maankäytön apulaisjohtajan Nikulaisen uni saada Vantaalle kaksi jättikoulua jossa lapsien päähän ajettaisiin tietoa kuin tehokasvatuskanalassa. Hevoshaan perusteet koulun säilyttämisell ovat hyvin erilaiset kuin Tuomelan, joka on 100v vanha yksi Vantaan vanhimmista suomenkielisistä kouluista ja historiallisella suojellulla alueella, mutta yhtä kaikki kaikista kirjoituksista heijastuu sulkemisten järjettömyys. Tuomelan 180 lapsen koulua ei ole pakko peruskorjata siinä laajuudessa kuin mitä hankesuunnitelmassa on visioitu (joka on kuin lvi-alan ihmisen märkä uni siitä mitä kaikkea voisi uudistaa) kun pärjäämme siellä päivittäin ja lapsilta kysyttäessä he eivät näe mitään ongelmia. Unohdetaan se ja keskitytään korjaamaan akuutit asiat jos niitä edes on. molempien kolujen tapauksessa - eikö vanhemmilta olisi pitänyt kysyä ideoita siihenmissä voidaan säästää jos pakko onKalon perusopetuksesta säästää.