Maahanmuuttajien tuet

minä vain

/ #1293 Säälittävää...

28.08.2013 06:17

Onpa säälittävää nähdä miten moni ei oikeasti tajua että pakolaisella ja maahanmuuttajalla on EROA! Tajuatteko että maahanmuuttajia olisitte itsekin jos muutatte hetkeksi esim. vaikka Ruotsiin!?!?! Ja sitä paitsi, maahanmuuttaja ei välttämättä automaattisesti kuulu Suomen sosiaaliturvaan, eikä siihen kuuluminen aina ole niin yksinkertaista. Jos pakolaisille maksetaan enemmän tukia, niin ehkä siihen on myös syynsä, ja se että näyttää että he tulevat "paremmin" toimeen, johtuu aika usein siitä että pienessä kaksiossa asuu noin 10-15 henkeä pienissä tiloissa, joka päivä syödään makaroonia ja jauhelihaa joka ei maksa paljon jne. jolloin jää rahaa kulutettavaksi sitten muuhun, jonka ainoastaan kateellinen suomalainen näkee...
Hohhoijaa sanon minä. Tietämättömyys, ja sillä sitten kasvatetaan lapsia.... Toivon että kaikki nuo tietämättömät muuttaisivat itse hetkeksi jonnekin muualle, ja kokisivat saman kohtelun jota he nyt jakavat muille. Tajuaisivat sitten että millainen lottovoitto oikeasti on ollut syntyä Suomeen.