Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Ah, ma nauran!

/ #19604 Dosentin rimanalitus

28.08.2013 17:09

#19601: -

Kirjasensa lopussa Ahvio toteaa, kuinka hätkähdyttävää on havaita, että suomalainen punavihreä vasemmisto ajaa 2010-luvun Suomessa sellaista seksuaalipolitiikkaa ja siihen olennaisesti liittyvää yhteiskuntapoliittista radikalismia, joka on lähes kirjaimellisesti lainattu 1920-luvun neuvostobolsevikkien, Neuvostoliiton rikoslain ja 1930-1960-lukujen Frankfurtin koulukunnan seksuaalimarxistien linjauksista, jotka nousevat Kommunistisen manifestin aatemaailmasta.

Jaaha, että sellaiset henkilöt kuin Barack Obama, David Cameron ja Ruotsin luterilaisen kirkon arkkipiispa olisivatkin pesunkestäviä bolsevikkeja - samoin kuin tasa-arvoista avioliittolakia kannattavat kokoomuksen, keskustan, RKP:n vihreiden, demarien ja Vasemmistoliiton kansanedustajat! On vaikea keksiä naurettavampaa ja mielipuolisempaa väitettä. Ahvio on jälleen kääntänyt suomeksi USA:n kristillisen oikeiston ja republikaanien Teekutsuliikkeen teesejä sen kummempia tieteilemättä. Ei ihme, että toinen suuri oikeistointelligentti, Päivi Räsänen, lainasi Ahvion propagandahoureita surullisenkuuluisassa puheessaan Kansanlähetyspäivillä‎.