Viherlaakson koulu - väistötilat saatava pikaisesti!

Vieras

/ #12 Espoon valtuuston kannanotto Viherlaakson homekoulun tilanteeseen?

10.09.2013 04:56

Espoon valtuusto kokoontui 9.9 päättämään asioistamme.

Onko totta, että:
- Espoo velkaantuu 30 miljoonaa EURoa vuonna 2014, kun vero- ja yhteisötulot laskevat?
- Espoon valtuustossa pidettiin paljon puheita siitä, että homekoulut on korjattava heti. Viherlaaksonkin koulu mainittiin pari kertaa. Mutta mitään toimenpiteitä tai rahoitusta ei homekouluille luvattu.
- Mutta, Espoon valtuusto päätti hyväksyä Leppävaaran maauimalan 10 miljoonan EURon budjetin ylityksen, ja hyväksyi tämän hankkeen eteenpäin kustannusarviolla 40 miljoonaa EURoa?
Ymmärsinkö oikein?

Espoon valtuuston Kokoukset näkee internet-lähetyksinä, myös nauhoitettuna: katso itse miksi homekoulut säilyvät homekouluina:

Jos haluat Espoon valtuuston toimivan ja homekoulut korjatuksi, ota yhteyttä edustajaasi vaikkapa heihin
Timo Soini, PS, valtuuston puheenjohtaja timo.soini@eduskunta.fi
Valtuustoryhmien puheenjohtajat vuonna 2013
Pia Kauma, puheenjohtaja, Kok. Pia.kauma@eduskunta.fi
Stig Kankkonen, varapuheenjohtaja Stig@kankkonen.net
Inka Hopsu, Vihr. Inka.hopsu@vihreat.fi
Markku Sistonen, SDP Markku.sistonen@espoo.fi
Teemu Lahtinen, Teemu.lahtinen@iki.fi
Yrjö Rossi, Kesk. Yrjo.rossi@rossitarhat.fi
Kari Uotila, Vas. Kari.uotila@eduskunta.fi
Antero Laukkanen, Antero.laukkanen@majakka.net

”Espoon valtuusto: Espoon kaupungin ylintä päätösvaltaa käyttää 75-jäseninen valtuusto, jonka jäsenet valitaan joka neljäs vuosi järjestettävillä vaaleilla.
Valtuusto vastaa Espoon kaupungin toiminnasta ja taloudesta. Valtuusto päättää vuosittaisen talousarvion ja vastaa kaupungin strategisista linjauksista. Valtuusto päättää hallinnon järjestämisen perusteista. Se valitsee joukostaan luottamushenkilöt muun muassa kaupunginhallitukseen ja lautakuntiin. Se voi luovuttaa päätösvaltaansa alemmille toimielimille.”