Maahanmuuttajien tuet

evakko eläkeläinen

/ #1474 mamujen,romanien sekä supisuomalaisten KELAN tuet

20.09.2013 23:29

Lapsenlisät:1lapsi 104.19 2lapsi 115,13 3lapsi 146,91 4lapsi 168,27 5lapsi 189,63 ja kaikki seuraavat 189,63.Kymmen lapsen lestadiolais,mamu romani suomalais perhe saa 1682,68e/kk.lisäksi.Lisäksi jos isä on häipynyt saa joka alle 16vai18vuotiaata lapsesta 151,85/kk = 10lapsesta 1518,50.lisäksi.Lisäksi työttömälle työmarkkinatuki 518,56 plus kotihoidontuki,yh-korotukset,työmarkkinatukeen yh-tuki 10lapsesta =212,53/kk.Lisäksi vanheimpainraha,asumistuki,joka voi olla suurperheelle jopa useampi satanen,yleensä sos.toimi maksaa erotuksen.Sos.toimeen kuuluu esim:sähkö,lääkäri-ja reseptiläkeet,asuntolainojen korot,saunamaksut,vesi,jätemaksu,kiinteistövero,kotovakuutus,päivähoitomaksut,lisäksi ns.harkinnanvarainen tuki.Lisää,äitiyspakkaus tai rahana 140e ja tuskimpa pakkausta otetaan joka lapselle.Unohdin aivan yh-lisä lapsenlisiin on joka lapsesta 48,55/kk =485,50,en juuri nyt muista muita tukia paitsi mamuille 300e kotouttamisrahaa, edellytä suomenkielen kursseilla käynin,sekä tervetulorahaa 300-800e kunnasta riippuen.Ai niin, romanien hameraha mikä on Helsingissa 420e per vuosi.Miksi me kantasuomalaiset vaadi itselleme myös heimopukua,savolaiset,hämäläiset,varsinaissuomi,karjala,satakunta,kainuu,lappi jne. tai sitten ei romaneilekkaan koltturahaa,eihän sitä ns.heimopukua käytä kuin suomen romanit.Klo on 2.28 en nyt jaksa enempä.