Adressi Kuopion koulujen lakkautussuunnitelmaa vastaan

/ #3 Re: Säästöpaineet ovat kovat

02.10.2013 10:28

#1: Janne - Säästöpaineet ovat kovat

Janne, unohdat ehdottomasti tärkeimmän asian: oppilaat! Se että pieni alakoululainen saa odottaa taksia/kyytiä pimeässä talviaamussa, kun kaupungin virkamiehet juovat aamukahviaan lämpimissä toimistoissaan, on asia jota ei olan kohautuksella saa ohittaa.

Kuopion kaupunki on osannut tuhlata miljoonia todella paljon typerämpiinkin kuin kouluihin. Miksi lapset ja vanhukset saavat olla maksajina kaiken maailman torinalusissa ja stadioneissa, älyttömistä rantabulevardeista puhumattakaan? Eiköhän päättäjien olisi viimeinkin aika etsiä säästökohteet siitä jättimäiseksi paisuneesta organisaatiosta, jossa johtajia ja päälliköitä riittää joka lähtöön. Yksityissektorilla ei olisi mitään mahdollisuuksia moisten rakenteiden ylläpitoon. Ryhtiä valtuutetut, uskaltakaa sanoa ei virkamiesten järjenvastaisille esityksille. Jos ette uskalla eitä sanoa itsenäisesti, paikkanne ei ole olla päättäjänä. Omaa järkeä saa käyttää!