Suomen huippuyksikkö lasten sairaanhoidossa toimii museossa

Äiti hiukset pystyssä!

/ #162 Keskoskaksoset erotetetaan eri sairaaloihin tilanpuutteen vuoksi

17.05.2011 23:00

Luin, että Hgin lastenklinikalle eivät vastasyntyneet keskoskaksoset mahtuneet vaan TOINEN VIETIIN TOISEEN SAIRAALAAN sen takia. Ajattelematta ollenkaan edes äidin hätää, olen kauhuissani miten pienet ja ymmärtääkseni vielä sairaat ihmistaimet, jotka ovat tulleet tähän universumiin kirjaimellisesti käsi toistensa kaulalla äidin kohdussa, synnytyksen jälkeen (joka on jo tarpeeksi pelottavaa), vielä sen lisäksi erotetaan toisistaan!!! Ja vain sen takia, että ei ole asianmukaisia tiloja molemmille yhtä aikaa!!! Tämä ei ole hyvinvointivaltion toimintaa enää lainkaan. Miten näin voidaan tehdä? Mitä varten Hgin Lastenklinikka on olemassa, jos se EI ole olemassa tällaisia keskoskaksosia varten?! Olen ryhtynyt tahollani kampanjoimaan, että mahdollisimman moni laittaisi nimen tähän adressiin, sillä uusi kiinteistö on sairaille lapsille saatava, jos tilanne on jo näin kauhea. - Tästä ns. hoidosta huolimatta olin huojentunut, kun ymmärsin, että kohtelusta huolimatta ja heittopussina olemisesta huolimatta nämä molemmat kaksoset ovat vielä hengissä...