Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #25825 Re: Re: Re: Enimmäkseen tyhjää höpinää...

11.12.2013 18:34

#25817: - Re: Re: Enimmäkseen sukupuolineutraalia avioliittoa vastaan 

 On se vaan aika jännää, että tuo otsikko "Enimmäkseen..." esiintyi jo tämän ketjun kommentissa #4  ja kommentteja on  tähän mennessä kirjoitettu jo pitkälti  yli kahden ja puolen tuhannen! Mitä tuo tuollainen  "enimmäkseen..." sitä paitsi edes tarkoittaa? Kertokaa ihmeessä  nyt sitten ,m i l t ä  osin muka olette tasa-arvoisen avioliiton kannalla? (vaikka siis ´enimmäkseen ´sitä vastustatte). Sitten esitätte tuollaisia lisääntymisargumentteja,  joista on keskusteltu täällä jo varmaan kymmeniä kertoja! Ette millään voi,ettekä tule tietämään aionko esim. minä hankkia lasta vai en ,eikä se teille siksi toiseksi  mitään kuulukaan. Opiskeluni ovat vielä kesken,mutta olen nuori, terve nainen ja minä samoin kuin kumppanini pidämme kyllä lapsista eikä oman  mahdollisuus ole mitenkään pois suljettu kummaltakaan . Sen tietäminen osaltamme   vain ei kuulu teille ! Sitäpaitsi onhan  niitä normaaleja heteroavioliittoja, joissa kumpikaan ei halua lasta ja ihmisethän  saattavat mennä naimisiin keskenään vielä jopa  vanhoinakin . Kaikki nämäkin jutskat muuten  on puhuttu täällä läpi  jo kymmenenkymmentä kertaa   ja sekin todettu ,että maapallon väkiluku  se senkuin vain  kasvaa ja kasvaa vuosi vuodelta, niin ettei mitään pelkoa (eikä valitettavasti ehkä toivoakaan) ole väkiluvun alenemisesta tällä menolla ja te  senkuin vain jaksatte jauhaa noita idioottimaisen  alkeellisia väitteitänne ad infinitum...