Jyväskylä ei talvikunnossapidä jalkakäytäviä 1.1.2014 jälkeen

/ #17 Re: Yli ymmärryksen

14.12.2013 09:24

#5: Järki käteen - Yli ymmärryksen

Niinpä, järki käteen!  Se järki olisi pitänyt kädessä tai tai mieluummin päässä niillä, jotka tästä asiasta päättivät, mm. tällä Aimo Asikaisella.  On turhanpäiväistä hurskastelua päätösten jälkeen yrittää tällaisilla adresseilla asiaa muuttaa. Kaupungin päätöksentekoon tulisi jatkossa valita henkilöitä, jotka ymmärtävät mitä ovat päättämässä.

Nyt tulisi pikimmiten selvittää meille, joita tämä asia koskee, miten menetellään 1.1.2014.  Minä en aio hankkia hiekkakuormaa pihaan ja olen tammikuussa pari viikkoa matkoilla, joten jalkakäytävä on taatusti hoitamatta silloin.  Enkä muutenkaan aio sitä alkaa kolaamaan.  Jonkun kanssa asiasta pitää sopimus tehdä, mutta silloin tekijäosapuolella pitää olla selvä tarjous josta käy kaikki kustannukset selville.  Enää on vain reilu pari viikkoa aikaa, eikä kukaan ole vielä tarjousta esittänyt.  Pitäkäähän traktorimiehet kiirettä, kaupunki kyllä tietää ketä tämä velvoite koskee.