Jyväskylä ei talvikunnossapidä jalkakäytäviä 1.1.2014 jälkeen

/ #48 ihanko tosi..

15.12.2013 15:17

Kyllä nyt on niiiiin monta ristiriitaa tässä asiassa. ensinnäkin: ihmiset on töissä, pitkiäkin päiviä! kaikki ei edes ole terveydentilaltaan sellaisessa kunnossa, että lumen luonti onnistuu. Se että se lumi on siellä omalla pihalla, on oma asia. Lumi kaupungin pihalla on kaupungin asia! Ei tämmöistä päätöstä voida noin vaan tehdä, tai sitten varmaan ihan yhtä hyvin voin mennä pistämään betoniporsaat tuohon pätkälle. "ei talvikunnossapitoa".. Sama asia kun vaatisin naapuria kolaamaan lumet omalta pihaltani perustuen vaan siihen että käyt se sinäkin joskus meillä! Puoli on KAUPUNGIN, ei kiinteistön. Mihin ne hemmetin verotkin sitten menee, jos kaupunki ei edes omaa tietään hoida? Lapsillekin tulee taata turvallinen koulumatka. Meidän ohi kulkee monia, monia lapsia kouluun, joka päivä. Eipä ole matka enää turvallinen, jos vaarana on hoitamaton pätkä jalkakäytävää.. Niin, ne säästöt, alkakoon kunta sitten kuskaamaan lapset talvisin taksilla kouluun, ihan jo tämmöinen 400metrin matkankin.. liekkö edes kaikkien sääntöjen ja lakien mukainen koko päätös?