Vaasan seudun HEVOSURHEILUKESKUKSEN PUOLESTA !

Vieras

/ #23

12.02.2014 21:08

Pienestä likasta asti käytiin Vaasan raviradalla raveissa ja käytiin raviskan tallillakin hevosia hoitelemassa, asun nykyään muualla ,mutta kesälomalla Vaasassa käyn ainakin kerran Vaasan raveissa ,ja aina tulee hyvä fiilis:) Hevosurheilukeskusta tarvitaan Vaasassa, ratsuineen/ravihevosineen.Miksi sinne ei laitettaisi samalla vaikka suomenkielistä koulua/kursseja hevosista kiinnostuneilla(esim. ravihevostreenikurssi ja alan ammattilaisia pitämään luentoja ym.) Maksuunhan se rata silloin tulis kun käyttöä olis monipuolisesti ja säilyis treenareillakin ratatreenipaikka, hevosharrastajia on kuitenkin paljon Pohjanmaan alueella.Ja varmaan radan käyttäjät mielellään vaikka maksaisivat x-summaakin radan treenikäytöstä ym.Harmittaa kun Vaasassa ei ole aikuisopiskelijoille/ hevosalasta kiinnostuneille tarjolla mitään hevoskursseja(suomenkielistä),aina ei ole mahdollista lähteä pitkälle opiskelemaan ym.Toivottavasti asiat selvitetään ja rata säilyy Vaasassa jatkossakin.Peukut pystyyn radan puolesta.:)