Kannabis lailliseksi

/ #3160 Re:

16.08.2011 23:30

#2: Reija Tyynismaa -

Eisss, onko aivosi propagandan sumentama? Alkoholi on pahempi myrkky kuin kannabis. Ei siinä muuta mutta uusien tutkimustulosten mukaan kannabis on 2956 kertaa terveellisempi vaihto ehto kuin alkoholi. Enpä nyt sanoisi että kannabista polttava äiti jättäisi lapsensa huomiotta vaan ottaisi ne paremmin huomioon kuin alkoholia kiskova joka taas hakkaa lapsiaan. Myöskään maailmalla ei ole tullut vastaan yhtäkään kuolemaa jonka kannabis oisi aiheuttanut. Kun taas alkoholi tappaa monia nuoria että aikuisia vuodessa. Olet juuri sellainen ihminen joka valehtelee itselleen eikä suostu uskomaan tieteen paljastamiin totuuksiin. Vuosikymmen on vaihtunut, seuraisit mukana niin pysyisit perillä siitä miten asiat oikeasti ovat. Lueppa hieman tutkimuksia kannabiksesta niin saatat muuttaa mielesi vaikka hieman epäilenkin. Sinä propagandan avulla sokaistu ihminen. Ota selvää asioista ennen kuin kirjotat tyhmiä asioita nettiin. Ajattele asiaa myös siltä kannalta että jos oma poikasi polttaisi kannabista, haluaisitko hänen hankkivan sen kaduilta jolloin hänen rahat voidaan viedä tai hänet voidaan ryöstää vai saisiko hän sen kaupasta turvallisesti. Myös resurssien tuhlaus saadakseen jonkun harmittoman pössytteliän kiinni on aivan käsittämättömän tyhmää. Minusta resurssit voitaisiin käyttää johonkin paljon parempaan esim. jonkun raiskaajan kiinni saamiseksi. Myös valtion hyöty oisi aivan huikea kertyneistä verorahoista. Valtio tuhlaa verorahoja hippien kiinni saamiseksi kun taas valtio voisi saada verorahoja kannabiksen myynnistä ja tuhlata resurssit johonkin paljon parempaan. ALKOHOLI POIS MARKKINOILTA JA TERVEELLISEMPI VAIHTOEHTO TILALLE!!!