Airsoft- aseet ja kuulat pois päivittäistavarakaupoista

Järjen ääni

/ #41 Nyt oikeesti

20.08.2011 13:37

Hei nyt oikeesti! Tätä samaa vanhaa pa*kaa on jauhettu tässä keskustelussa jo yli kolme vuotta. Joten yrittäkääs nyt laittaa se piste johonkin kohtaa.

Ihan ekaks pari faktaa, joista tässä on kiistelty.

1. Kestävyys. Kaikki airsoft-aseet kestävät kyllä jos niitä kohtelee asianmukaisesti, eikä paisko seinään tai pura siihen vihaansa. Lähes jokaisen aseen mukana tulee ohjekirja, jossa neuvotaan kuinka asetta tulisi käsitellä ja kuinka sitä huolletaan. Jos nyt sellaisen halvan jousipistoolin menet ostamaan, etkä puhdista sitä ikinä, niin kaikki pöly, hiekka ja muu pa*ka menee aseen luistin väliin ja naarmuttaa sitä.

2. Saatavuus. Se, että airsoft-aseita saa monesta paikasta on hyvä asia, sillä se lisää kilpailemista ja kaikki yrittävät saada aseitaan myytyä enemmän, kuin muut, joka luonnollisestikin laskee hintaa. Jos airsoft-aseet kiellettäisiin kaikista muista kaupoista kun alan asiantuntijaliikkeistä, niin hehän saisivat korottaa hinnat mielensä mukaisiksi, koska aseita ei saa mistään muualta.

3. Turvallisuus. Jos epäröit, että lapsesi ei osaa käyttää asetta vastuullisesti, niin älä osta hänelle sellaista. Airsoft on aivan tarpeeksi turvallista jos on vain hyväksytyt suojalasit.
KATSO JA OPI!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=33qPn4xsfZk

Joten nyt se pa*kanjauhanta loppuu. PISTE.