Aseiden totaalikiellon vastustaminen

Espoo

/ #44 Ovelaa peliä!

16.11.2008 19:07

Ovelaa peliä tältä viherpasfistinykytaiteilija ja kulttuuripotaska poppoolta.He käyttävät samaa taktiikkaa kuin USA ennen Irakin sotaa. Ensin demonisoidaan vihollinen.=Aseenomistajat.Media valjastetaan hokemaan tätä yhden totuuden mantraa.Entiset sivarit joita osa nykyisistä toimittajista on,ja naistomittäjat=vihreitä ja/entisiä taistolaisia,tekevät työn tehokkaasti.Sitten kansalle syötetään tarkoitushauista "numerofaktaa" ja uskotellaan että jokainen aseenomistaja on potentiaalinen uhka.Näin tavallinen kaduntallaaja on saatu pelkäämään henkensä edestä.Nyt kun yleinen mielipide on saatu tunnistamaan "vihollisen",voi hyökkäys alkaa.Kukaan ei auta ja peli on menetetty.Näin se tapahtuu tässä "älykkäiden" ihmisten maailmassa.Tämä toimintakaava pitäisi pyrkiä tunnistamaan ajoissa,että olisi aikaa vastatoimiin.Muistakaa! nämä kouluampujat eivät olleet aseharrastajia.Eivät metsästäjiä,kilpa-ampujia,asekeräiliöitä tms.He olivat valtion ja kuntien säästöpelin uhreja.Mielenterveyshoito käytännössä lopetettiin 90luvulla.Montakohan aikapommia asuu sinunkin kerrostalossasi, etsien netistä pomminteko-ohjeita?Mistähän oikeasti pitäisi olla huolissaan?Ketkä ovat oikeasti syyllisiä tilanteeseen?