Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #41761 Re: YK ja EU puhuu asiaa.

04.09.2014 06:22

#41746: OIkeaa asiaa - YK ja EU puhuu asiaa.

21. Päättäjät saavat jo vihdoin siirtyä, paljon turhaa aikaa vieneen joutavanpäiväisen avioliittolakimuutoshankkeen pyörittämisestä, heidän työhönsä kuuluvien olennaisten ja tärkeiden kysymysten pariin, kuten esimerkiksi siihen, miten saada Suomen talous nousuun? [Päättäjille palautetaan tältä osin työrauha, joka vapauttaa heidät palaamaan takaisin maamme kannalta paljon tärkeämpien asiakysymysten pariin.]

Tällä kertaa nettipersu on sitä mieltä, ettei kansanedustajien tarvitse tehdä heille kuuluvia töitä! Hämmästyttävää. Teidoksi tollolle, että kansalaisaloitejärjestelmä on eduskunnan itsensä luoma väylä, jota kautta se halusi kasvattaa kansalaisten vaikutusmahdollisuuksia lainsäädäntötyössä. Suomalaisten suuren enemmistön mielestä avioliittolain uudistus on tärkeä ja kiireellinen tehtävä. Tämä tosiasia ei muutu, vaikka persu kuinka muuta väittäisi.

Ja muutenkaan persu ei tajua hallituksen ja eduskunnan erilaisia rooleja, vaan sekoittaa ne peruspersumaiseen tapaansa.