Valtion holhouksen loputtava!

Kotka

/ #9 Holhous

30.12.2008 14:04

Valtion ei tule rajoittaa tai estää terveydelle haitallisten tuotteiden myymistä kunnollisille kansalaisille. Valtion tulee kuitenkin huolehtia, että kaikki maan kansalaiset tiedostavat tuotteiden haitallisuuden terveydelle ja tietävät myös seuraukset. Valistus - uskottavassa muodossa - on kaiken alku ja juuri.

Vastaavasti väärinkäytöksistä tulee säätää ankarammat rangaistukset. Muun muassa aseita tulee saada omistaa pitkälti rajoittamattomasti, mutta jos niillä ampuu jonkun muuten kuin hengen tai omaisuuden suojelemistarkoituksessa, rapsahtaa iso kakku.

Ihmisten pahoinvointi lisääntyy mitä enemmän heidän vapauksiaan rajoitetaan. Itse olen tuntenut pahaa oloa jatkuvan asevastaisen mediapropagandan ja erityisesti aselakihankkeiden vuoksi. Yhteiskunnassa jos joku muu tekee jotakin, kaikki muut joutuvat kantamaan seuraukset. Yksi idiootti kehittää idean, ja miljoona idioottia äänestää hänet päättämään heidän asioistaan. Toinen idiootti asetetaan valvomaan yhden idiootin luoman aatteen noudattamista ja kolmas idiootti syyttää rikkureita.

Tarpeeksi kasvanut pahoinvointi, johtui se taloudellisista, yhteiskunnallisista tai perhesyistä, johtaa yhä matalampaan kynnykseen tehdä rikoksia, riistää oma tai muiden henki ja tämä on omiaan lietsomaan sitä paljon puhuttua yhteiskunnan pahoinvointia, josta etenkin viime aikoina on kovasti puhuttu.