Tokio Hotel Suomeen!

Johanna Hakonen
Espoo

/ #237 Ei todellakaan näin

10.01.2009 11:36

Mitä te fanit tällaisilla adresseilla kuvittelette saavanne?
Uskokaa, TH EI OLE TULOSSA tänne. Miksikäs muuten bändi on tuosta noin vaan perunut jo kaikki korvauskeikat (kaikki alkoi Billin kurkkumällipallerosta). Herätkää! Niiden piti tulla tänne jo melkein vuosi sitten huhtikuussa mutta eipä ole näkynyt.
Muuten, tiedättekö miksi TH:sta ei pidetä? TEIDÄN FANIEN TAKIA. Ette siedä YHTÄÄN negatiivista kommenttia bändistänne vaan tulette suoraan haukkumaan ja itkemään ja valittamaan. Se on niin epäkypsää käytöstä. Kaikkea arvostellaan ja teidän pitäisi tajuta se.
Tosiasioita ovat myös nämä:
-Billin hiukset näyttävät kuolleelta eläimeltä (ja se meni ottamaan rastat, ja näyttää nyt vieläkin rumemmalta hihihi)
-Kukaan bändistä ei osaa puhua englantia, hehän antavat haastattelunsa saksaksi ja hölisevät videoillaan saksaksi. Biisien käännökset tekee joku muu.
-Bändi ei tee itse musiikkiaan (säälittävää!). Tämä ei ole perätön väite, sillä olen tutkinut levyjä ja katsonut ensimmäisen live-dvd:n (meinasin tukehtua nauruun). Kaikkien biisien tekijöinä luki noin 10-15 täysin random nimeä ja viimeisenä joku Bill Kauliz tms!
-Bändi ei osaa soittaa. Äänenmuokkausohjelmilla voidaan tehdä vaikka mitä. Elämä Lapselle-konsertin esitys soitettiin PLAYBACKINA!!!!!! Voi jumalauta! Tajuatteko, että sehän on suoraa huijausta? Playbackina soittaminen tarkoittaa että musiikki tulee levyltä ja he vain esittivät soittavansa.
Keikkailun idea on juuri se, että soitetaan ihan siinä paikassa ihan itse!

--------------------------------------------------------
Kyllä, olen aktiivinen TH-vihaaja ja nautin siitä.