JONAS BROTHERS SUOMEEN !

Valko

/ #12

29.01.2009 18:11

Jonas Brothers on täyttä paskaa ja aivan liian yliarvostettu niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Laulajan ääni kuulostaa ihan kissan raiskaukselta, kitaristi ei osaa soittaa kuin kahta eri nuottia ja hahhah, katsoisitte sitä rumpalia! Kaiken lisäksi basisti puuttuu. Ilman bassoa musiikista puuttuu pohja, tosin en usko että bassonkaan kanssa siitä saisi bändiä.

Jonas Brothersia ei fanita muut kuin liikaa Disney Channelia katsoneet teinit joita maailmasta löytyy useita miljoonia. Kaiken lisäksi adressin kuvauksessa toistetaan samaa lausetta kokoajan: "Ne on siis niin kuuluisia mut niitä ei tunneta Suomessa ja ne on siis niin kuuluisia". Helvetti, internetissä ei voi välttyä näkemästä päivittäin vähintään viittä Jonas-banneria vaikka olisi koneella vain puoli tuntia.

Ja kuka vittu siellä dissaa Zeppeliiniä, jota ilman rock-musiikkia ei varmaan edes olisi. Zeppelin ei oo esiintyny Suomessa yli kolmeenkymmeneen vuoteen ja he sentään osasivat tehdä mahtavia kappaleita joissa esiinty erittäin nerokkaita sanomia, esim. Stairway to Heaven on rockin kuuluisimpia ja arvostetuimpia kappaleita kun taas JB:n tunnetuin ehkä joku SOS on itseään toistavaa lääpälässynlää paskaa.

Oikeasti, älkää alistako Suomea saman hulluuden alle, jolle liian moni maa on jo alistunut. Jonas Brothers = Pahempi kuin syöpä.