Kannabis lailliseksi

Hippi.

/ #3204

13.09.2011 12:23

Tulipa aikoinaan satunnaisesti pössyyteltyä.. kunnes erään kerran tyttöystävän kanssa poltellessa vetasin överit! Leipää leikatessa alkoi takaraivossa ääni hokea ja vaatia kamalia.. Ääni vaati tytön silpoamista veitsellä. Koura puristi veistä, kun itse kävin painajaismaista päänsisäistä taistelua VOIMAKASTA vaatimusta vastaan. Näin jo mielessäni kuvia tytön itkevästä äidistä ja lehtiotsikoita tapahtuneesta veriteosta äänen hokiessa : tapa.. tapa.. lyö, TEE SE!! Pulssi hakkasi kolmeasataa kun vaivoin sain hellitettyä otteen veitsestä ja pakenin tuskanhikisenä asunnosta sekä tytön läheltä.
Olin todella järkyttynyt tapahtuneesta, sekä syvästi helpottunut että voitin taistelun ääntä vastaan! Tyttö (keski-ikäinen nainen jo nykyään) ei vieläkään tiedä kuinka lähellä kuolema käväisi sinä iltana.
Tapahtuneen jälkianalysointi oli rankkaa.. Ajatukset pyörivät kysymyksissä: oonko tosiaan oikeasti hullu.. vai onko piru (ääni)tosiaan olemassa? Pelotti. Tuli jopa ajatus että voisko olla niin, että jos ihmisen itsekontrolli/omatahto pettää, niin silloin piru alkaa toimimaan ja vaikuttamaan!
Nykyään luulen jo tietäväni enemmän. Vahvassa kannabiksessa on korkeat THC-pitoisuudet ilman vastavaikutteista pois jalostettua ainesosaa (N.. jotain), ja se saattaa aiheuttaa psykoosia joillekin joilla ilmeisesti on geenien sopukoissa taipumusta skitsofreniaan, ilman että se muuten koskaan sairaudeksi puhkeaisi.
Saattaa olla että kannabis on parempi vaihtoehtopäihde alkoholista agressiivisiksi tuleville ym.ongelmakäyttäjille? Mutta kun joillakin meistä on olemassa tämä piilevä taipumus skitsoiluun jonka THC sitten saattaa laukaista ehkä vakavinkin seuraamuksin, en voi allekirjoittaa adressia.
Hyvin harkittua ja valvottua lääkekäyttöä kuitenkin kannatan.