JONAS BROTHERS SUOMEEN !

Sinikka Eloranta
Vantaa

/ #13 Faktat oikein

16.02.2009 19:25

"Jonas Brothers on täyttä paskaa ja aivan liian yliarvostettu niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Laulajan ääni kuulostaa ihan kissan raiskaukselta, kitaristi ei osaa soittaa kuin kahta eri nuottia ja hahhah, katsoisitte sitä rumpalia! Kaiken lisäksi basisti puuttuu. Ilman bassoa musiikista puuttuu pohja, tosin en usko että bassonkaan kanssa siitä saisi bändiä."

Öö.. Jos sä haluut morkata niin siitä vaan, mutta pistäpä ensin faktat oikein. Jonas Brothersiin kuuluu kolme veljestä. Kevin soittaa kitaraa ja laulaa taustoja, Joe on päälaulaja, mutta soittaa myöskin kitaraa ja koskettimia ja Nick laulaa, soittaa kitaraa, pianoa ja rumpuja. Pojat eivät esiinny yksin, vaan heillä on lisäksi bändiä tukemassa kitaristi John Taylor, BASISTI Greg Garbowsky, rumpali Jack Lawless sekä kosketinsoittaja Ryan Liestman.

Totuushan on se, että musiikkimausta kuten mistä tahansa makuasiasta voi kiistellä maailman loppuun asti. Kaikki eivät vaan tykkää samasta ja sille ei voi mitään. Sen sijaan mä en ymmärrä sitä, että miks pitää tunkea haukkumaan joka paikkaan.. Voinhan mäkin mennä kailottelemaan joka paikkaan mun syvää vihaa eri yhtyeitä kohtaan. Kaikki ne hirveet suomalaiset "poikabändit" joiden kappaleissa uikutellaan nuotin vierestä on aivan uskomatonta paskaa, zen cafe on täysin ylimainostettu ilmiö suomessa ja radiosta soiva Kate Perry on niin hirveetä, ettei tärykalvot kestä. Mutta en mä silti käy niitten sivuille tms mitään kirjoittelemassa. Mutta mulla onkin elämä.. ;)

Led Zeppelin - Stairway To Heaven -kappaletta lienee paikallaan kommentoida, kun sitä nyt niin kovasti mainostettiin.. Kappaleessa ei mitään vikaa ole, mutta jos nyt puhutaan solistien kyvyttömyydestä laulaa niin.. Robert Plant se vasta kissan raiskaaja on..