Yhdessä terrorismia vastaan Senaatintorilla 18.4. klo 11-16

...

/ #10 Re: Heh, heh...

14.04.2015 15:16

#3: sepi salonkylältä - Heh, heh...

Ensinäkin terroristit ja muslimit on eri asia, terroristit ei ole muslimeja, ja hyvä todiste siitä vois olla se että NE tappaa muslimeja.

Toiseks terroristit ei oo tehny mitää väkivaltaa kristityille kuten oot huomannu terroristit, kuten ISIS, ovat irakissa, syyriassa, afganistanissa ja monessa muussa maassa. Kuten huomaat nämä maat ovat muslimimaita eikä terroristit tule ikinä sotimaan euroopassa eikä amerikassa ja se on selvää miksi ei.

Kolmanneksi jos et oo lukenu ketä ne terroristit tappaa nimee lukee tai kaattoo youtubesta miten ISIS tappo samaa aikaan 1700 nuorta miestä, jotka olivat irakilaisia plus muslimeja. Älä enää valita et muslimit on terroristeja koska Isis sanoo olevansa muslimi ni ei se tarkota et kaikki muslimit on sillä tiellä.

Neljänneks ei miks ku suomes tapahtuu kouluampumiset ni se on ok ja ampujalla on masennus ja eihän kaikkii suomalaisii voi sanoo kouluampujiks. Ihan hyvin muistat ku suomalainen räjäytti myyrmannissa eikö se ole terroristi?