Ehyn löytöeläinkodin toiminnan jatkuminen Raumalla

Vieras

/ #13

07.08.2015 18:54

Kannatan EHY:n löytöeläinkodin pysymistä toiminnassa. Henkilökunta on asiansa osaavaa, eläinten asialla oikeasti. Hinta ei todellakaan saisi olla kriteerinä, vaan ehdottomasti eläimen ja eläimen omistajan hyvinvointi, ja summat eivät pidemmän päälle edes kovin eroa toisistaan. Tämä hyvinvointi kärsii jos matkoista ja "säilytysajoista" tulee turhan pitkiä, myös kustannukset tältä kannalta kasvavat eivät suinkaan pienene. EHY:n hienosti toimiva järjestelmä auttaa hyvin nopeasti tiedot kumpaankin suuntaan, löytyneet löytävät omistajansa ja toisinpäin, paljon nopeammin (jokainen vuorokausi extraa on lisäkustannus) kuin usean eri "kasvottoman" tahon yhteistyö kaukana. EHY on ansainnut paikkansa paikallisten sydämissä, ja sen aito intohimo eläinten hyvinvoinnin kohdalla on se mauste jolla toiminta on pysynyt näin laadukkaana vuodesta toiseen. Toimintaan sisältyy paljon muutakin kuin löytöeläinten hakemista ja luovuttamista, tieto leviää nopeasti esimerkiksi keinoemoa tarvitsevasta pennusta tai muuten ulkona vapaana nähdystä eläimestä. EHY on verkostoitunut sosiaaliseen mediaan, on ihmisläheinen ja eläinten asialla, ihmisillä on tämänkin vuoksi matalampi kynnys ilmoittaa eläimestä joka tarvitsee apua.

EHY:n löytöeläinkodin on jatkuttava!