Munkkivuoren nuorisotalon säilyttäminen

Ei tuhota toimivaa mallia

/ #15 Ei jätetä lapsia heitteille!

27.08.2015 16:44

Meidän perhe on käyttänyt nutan tiloja siitä lähtien kun esikoiseni oli puolivuotias - aloitettiin äiti-vauvajumpalla ja mammojen kiinteytysjumpalla. Sitten tulivat muskarit, sen jälkeen molemmat lapseni ovat olleet (aivan loistavassa) iltapäiväkerhossa. Olen ollut myös pari kertaa myymässä MLL:n kirppiksillä ja monesti siellä ostamassa.  Nyt esikoiseni joka on kolmannella luokalla käy Helsingin Tanssiopiston tanssitunnilla nutalla ja vähintään kaksi kertaa viikossa tekemässä läksyt ja syömässä välipalan koulun jälkeen. Nutan tilat ovat todellisessa hyötykäytössä ja lapset viihtyvät siellä.

On erittäin tärkeää minimoida pienten lasten yksinoloaika koulupäivien jälkeen siihen saakka kunnes vanhemmat tulevat töistä kotiin ja on mahtavaa, että nyt on paikka minne mennä viettämään aikaa kavereiden kanssa ja jossa on turvallisia aikuisia.

Tällä hetkellä Munkkivuoren lapset voivat hyvin ja varmasti Nutan ja Nutan ihanan henkilökunnan olemassaolo on tähänmyönteisesti vaikuttanut.  Tällä hetkellä on painetta kasvattaa suomalaisten työhän käyttämää aikaa, joten lapset tulevat tarvitsemaan Nutaa tulevaisuudessa vielä enemmän!