Ulkomaalaislakia tiukennettava

Simo

/ #14 Mamuja ei tarvita

26.08.2009 22:05

Suomi ei tarvitse yhtään työtä tekemättömiä mamuja. Täällä on omasta takaa yli 300 000 työtöntä, joten työvoimapulan vuoksi ei tänne kenenkään tarvitse tulla, ei varsinkaan somalien, jotka ovat geneettisesti työhaluttomia vauvasta vaariin. Rikoksia he kyllä osaavat viljellä kaikissa rikoslain tuntemissa kategorioissa.
Liiallinen mamujen ottaminen näkyy kaupunkien sosiaalikassassa, mm. Kemi sai viimein oman kulttuuririkastamon noin vuosi sitten ja nyt se joutuu lomauttamaan koko sosiaalitoimensa kaikki työntekijät mukaan lukien, koska elättämisrahat on loppu. Samalla ajetaan alas vanhusten- ja lastenhoitoa. Huvittavaa rikastamon aloitusaikana oli lukea paikallisesta sanomalehdestä paikallisen johtajanaisen haastattelua, jossa hän oli ylitsevuotavan onnellinen rikastamostaan ja sanoi asukkien opiskelevan suomenkieltä JOPA 2 tuntia viikossa, heillähän on niin paljon muutakin tekemistä ettei ehdi enempää. Jopa normaalit suomalaiset koululaiset opiskelevat enemmän englantia viikossa eikä heidän edes tarvitse sillä kielellä tulla toimeen. Ilmeisesti rikastamon asukkeja on informoitu, että jos suomea ei osaa ei tarvitse olla myöskään työnhakijana.
Kunpa voisi irtisanoutua valtion ja kunnan veroista maahanmuuttajien elättämisen osalta, luultavasti irtisanoutumisia olisi ainakin miljoona. Jokainen, joka haluaisi elättää mamun voisi ottaa sellaisen kotiinsa. Eduskunta ei uskalla koskaan laittaa maahanmuuttoasiaa kansanäänestykseen, tulisi todellinen ei-äänivyöry.