RAJA KIINNI, VALEPAKOLAISET POIS TAI YLEISLAKKO

Pöyristynyt

/ #33 Missä on Suomen hallitus kun sitä tarvitaan?!

04.10.2015 14:54

Sisäministeri Orpo kiteyttää tilanteen aika hyvin tässä lyhyessä haastattelussa: https://www.youtube.com/watch?v=GvkOsuHAdp8 Kiitos, Marja Sannikka! Orpo: Miten meni, noin niinkuin omasta mielestä?

- Hallituksella ei ole minkäänlaista suunnitelmaa maahanmuuton hallitsemiseksi. Nyt vain yritetään paniikissa sammuttaa tulipaloja siellä täällä ja mihinkään Suomen kansan etua ajavaan suunnitelmalliseen toimintaan ei kyetä. Hallituksen pitäisi nimensä mukaisesti saada homma hallintaan. Hallitus: Nyt viimeinen hetki ryhdistäytyä tai välittömästi vaihtoon jos ei kyvyt riitä!

- Suomen leikkiminen "hyväntekijää" raskaalla velkarahalla on sulaa hulluutta, siinä uhkapelissä ei ole kuin häviäjiä. Lottoakaan ei saa pelata luotolla ja samat säännöt voisi laittaa tälle hallituksen mielistelevälle toiminnalle. Meillä ei ole varaa tähän!

- Maahanmuuton välittömät sekä välilliset kustannukset pitää laittaa totuudellisesti kaikkien kansalaisten nähtäväksi ja tämä onkin tarpeen, koska ministeritasollakin nämä luvut ovat täysin hukassa. Niin, ja tämä luku ei ole 40€/henk./pvä, vaan paljon enemmän - eikä pelkän hakemusten käsittelyajan huomioimisessa kustannuksia laskiessa ole päätä eikä häntää.

Niin, ja ne, joiden mielestä tämä oli "rasismia", löytävät todellisen rasistin joka aamu peilistä. Ei mulla muuta.