RAJA KIINNI, VALEPAKOLAISET POIS TAI YLEISLAKKO

Vieras

/ #46

05.10.2015 07:42

Suurin osa näistä pakolaisista on ns. elintasopakolaisia. Johan sen todistaa lukuisten väärennettyjen henkilöpapereidenkin määrä. Itse asun pienellä paikkakunnalla ja täällä on jo ihan liikaa noita Irakin "tulokkaita". Suomessa vanhukset on heitteillä, monilla ei ole riittävästi ruokaa eikä tarvitsemaansa hoitoa. Silti vaan joka päivä tulee pakolaisia lisää joita palvellaan kuin kunniavieraita ja silti ne vaan ruikuttaa ja valittaa. Rikollisuus on nyt jo lisääntynyt heidän ansiostaan. Onkohan niille kukaan edes selvittänyt Suomen lakia? Jokaiselle pienenkin rikkeen tehneille pitäis laittaa välitön maastapoistuminen ja maahantulokielto voimaan.

Nuorien terveiden miesten pitäisi pysyä kotimaassaan ja ottaa vastuuta asioista siellä. Nehän on verrattavissa rintamakarkureihin, ovat oman etunsa tavoittelijoita joille kaikki pitäisi tulla valmiina sormia napsauttamalla. Ne jotka turvapaikan oikeasti tarvisivat joutuvat jäämään sodan jalkoihin koska heillä ei ole mahdollisuuksia lähteä pakoon. Tällä kommentilla tarkoitan juuri niitä, jotka nyt Suomea valtaavat. Kommentti ei koske niitä, jotka tulivat silloin reilut 15-16 vuotta sitten, silloin muutto oli pientä ja hallinnassa. Tää nykyinen rysäys on liikaa.