JONAS BROTHERS SUOMEEN !

Kaustinen

/ #24 Krhm.

18.10.2009 13:43

Sanoisinko, että tuo tappelu on todella lapsellista. Se, että verrataan Jonas Brothersia ja Led Zeppeliniä on jo naurettavaa. Eikö se ole tullut vielä kenellekään selväksi että toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Makuasioista voidaan kiistellä, mutta kuitenkaan ei päästä yhteisymmärrykseen.

Se, että jotkut haukkuvat Jonas faneja lapsellisiksi ja väittävät että heistä tykkäävät vain 10 vuotiaat kakarat, voisivat mennä hieman itseensä. Jos sinä itse tykkäät vaikkapa nyt Led Zeppelinistä, se ei tarkoita että kaikki tykkäisivät. Jonas Brothersilla on järjettömästi faneja ympäri maailmaa ja ymmärrän hyvin miksi. Kyllä hekin tekevät töitä kaiken eteen.

Ja asia jota minä en voi millään ymmärtää on se, että MIKSI JOITAKIN HAITTAISI SE ETTÄ JONAS BROTHERS TULISI SUOMEEN? Minä uskon että se ei haittaisi millään tapaa. Kukaan ei pakota menemään heidän keikalle, kukaan ei pakota kuuntelemaan heidän musiikkia, kukaan ei pakota kiinnittämään heihin mitään huomiota. Turha syyttää mitään bannereita joita muka näkyy joka paikassa; niitäkään ei tarvi alkaa huomioida millään tapaa.

Eli, he ketkä haukkuvat Jonaseja ja heidän fanejaan eivätkä voi antaa kuunnella rauhassa, voivat katsoa peiliin ja miettiä ketkä niitä lapsellisia oikein ovat.