Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

Heikki Suomalainen
Adressin tekijä

/ #26 Hei Ville.

09.12.2009 20:58

Arvuuttelit euforialla ja mielihyvällä, mutta niillä on ero mielihyvä yleensä ymmärretään luonnollisessa elämänrytmissä tapahtuvaksi, kun taas euforia on keinotekoinen samankaltainen tila.

. Arvuuttelit euforialla ja mielihyvällä, mutta niillä on ero: Mielihyvä yleensä ymmärretään luonnollisessa elämänrytmissä tapahtuvaksi, kun taas euforia on keinotekoinen samankaltainen tila.

Ilmeisesti olet Ville tälle ja muillekin vastaaville addiktoiville myönteisesti altistuva, kun kirjoitat kokeiluista korostaen laajasta tiedostasi niihin.

Olen liittynyt puolueseen noin neljä vuotta sitten, kun tunsin tarvetta vaikuttaa kollektiivisesti työläisten asioiden parantamiseksi, sekä tasa-arvoisen luokattoman yhteiskunnan edistämiseksi.
Myös olen ollut mukana ammattiyhdistys ja järjestötoiminnassa aiemmin, josta pohjat ja tietoisuus on tullut.

Tämän adressin osalta olen ottanut tämän tehtävän joka näkyy, mutta todellinen valmistelu on menossa laajemmin ja näen tuloksia jo, joten uskon median myös tulevan mukaan.
- Heikki