Säilyttäkää Tampereen klassillinen koulu

Kouvola

/ #9 Lisää adressin kirjoittajia tullut ja tulossa

17.04.2010 15:13

Sikäli kuin Pesä & Järvinen sanovat mitään, heidän argumenttinsa ovat säälittäviä (pateettisia). Sama ilmiö muuten havaittiin Oulussa, jonka yliopiston hallitus lakkautti opetusministeriön mieliksi Kajaanin opettajankoulutuslaitoksen PIKKURAHAN takia. Markku Heikkinen kumosi Areenassa edelleen kuultavissa olemassa ohjelmassaan systemaattisesti kaikki Kajaanin-kaatajien argumentit. Voitto se on moraalinenkin voitto. Onpa hyvä, että oikeat ulkomaalaiset ja ulkomailla asuvat suomalaiset ovat tässä adressi-projektissa mukana. Ja ne, joilla on yhteyksiä vieraille maille, varmaan toimivat aktiivisesti ja mainitsevat kaukomaiden ja myös läheisen Ruotsin ja yhtä läheisen Venäjän ystäville ja tutuille, mitä Tampereella ollaan tekemässä. Muuten Lenin-museotakin ollaan Tampereella lakkauttamassa. Leninillä muuten oli pitkä latina koulussa. Latina oli hänen suuri intohimonsa ennen, kuin hän lähti latinalaisen retoriikkansa avulla "lukemaan lakia" tsaristiselle Venäjälle.