Nykyinen hallitus kumoon!!

Vieras

/ #6

02.03.2016 23:42

Mielestäni hallitus ja eduskunta tulisi hajoittaa ja järjestää uudet eduskuntavaalit. Ja uusiin vaaleihin tulisi laittaa osallistumiskielto kaikilta yli yhden kauden kansanedustajilta. Samoin vaaleihin osallistuvilta tulisi edellyttää suoraan demokratiaan siirtymistä, eli sitovien kansanäänestysten järjestämistä kaikista valtion tärkeistä asioista.

Kaikki puolueet tulisi purkaa ja niiden omaisuudet tulisi ottaa valtion haltuun, myös säätiöitetyt omaisuudet. Samoin kansalaisten tulisi koota jonkinlainen totuuskomissio ja kansantuomioistuin, joka tutkisi poliittisen- ja virkamieseliitin toimet 90-luvun lamasta lähtien. Jokainen jonka todetaan toimineen yksin tai yhdessä rikollisesti tai valtiomme ja sen kansalaisten etujen vastaisesti, tulisi laittaa niin rikosoikeudelliseen kuin taloudelliseenkin vastuuseen omalla omaisuudellaan.

Samalla tulisi kaikki luonnonvarat ja valtion elintärkeät yritykset ja infrastruktuurit kansallistaa, ja laittaa valtion omaisuuden myyminen kiellettäväksi.

Valtion yrityksiä ja luonnonvaroja on myyty tuhansien miljardien edestä vuosikymmeniä pilkkahinnalla kansainvälisille suuryrityksille ja samaan aikaan poliitikot ovat sallineet nimettömän omiistamisen. Eli ovat saaneet prosenttiosuudet alihintaan myymistään kansallisomaisuuksista tai toinen vaihtoehto on että puolueet ovat valinneet vaaliehdokkaat maamme tyhmimmistä ja saamattomimmista ihmisistä.

Poliittinen järjestelmämme on epäonnistunut, koska se on valinnut joko täysin rikolliset tai täysin idiootit johtamaan valtiota. Siksi edellämainitut toimenpiteet tulisi tehdä välittömästi ja palauttaa valta kansalle, kuten Perustuslakikin edellyttää.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…