Ylivieskan posti pitää säilyttää!

sipulinhenki

/ #6

10.10.2011 21:39

Toki hyvänä puolena voi olla pidemmät aukioloajat, mutta postin tehtäviin ei kai koskaan ole varattu henkilöä erikseen, jolloin hän tulee palvelemaan postiasiakkaita muista tehtävistä, usein kaupan kassalta. Siinä sitten katsoo jonollinen kaupan asiakkaita kieroon, kun joutuvat odottamaan kassaa takaisin rahastamaan. Lisäksi henkilökunta joka ei ole perehtynyt postin toimintaan niin hyvin kuin nykyiset postivirkailijat voi olla aikamoinen päänvaiva. Myöskin Ylivieskan posti palvelee todella monia asiakkaita päivässä puhumattakaan esim. joulusta, sillon kyllä kiertäisin sen kaupan kaukaa missä olisi posti samassa yhteydessä ja jäisi kyllä aamu maidot ostamatta! Sitä paitsi tuskin hintoihin tulisi millään tavalla vaikuttamaan kun ei toimiston pitäminen henkilökuntineen ilmaista ole ja tuskin kukaan ottaa ilmatteeksi lisävastuuta itselleen. Ja siinä myöskin lähtisi muutamalta erittäin hyvältä ja asianosaavalta asiakaspalvelijalta työpaikka! Ja nimenomaan nyt on kyse kasvavasta KAUPUNGISTA, ei mistään tuppukylästä..