Jättäkää Reposaaren koulu jo rauhaan!

Leino Ilkka

/ #48 Reposaaren koulu

11.04.2016 17:30

Mikäli Reposaaren koulu loppuu, tarkoittaa se myös muuttovirran loppumista. Reposaari on mahtava paikka nuorelle kasvaa, kehittyä ja varttua. Moni lapsiperhe on valinnut Reposaaren juuri tuon koulun vuoksi. Aikuisille on ihan sama istuvatko he bussissa tai omassa autossa aamuin illoin. Lapsille löytyy saarelta myös peräänkatsojia, koska monella myös isovanhemmat, sisarukset, tädit, sedät, enot ym asuvat saarella. On paikka minne mennä koulun jälkeen

Päättäjät ovat ulkoistaneet esim iltapäiväkerhot taksien takapenkeille. Muksuja ohjaavat siellä älypuhelimet, eivät elävät ihmiset. On todella edesvastuutonta edes ajatella pientä paikkakuntaa ilman koulua. En tarkoita tällä edes Reposaarta, vaan useita muita paikkakuntia, joista koulut on lopetettu.

Toivon, että Räpsööläiset ovat tiukkana asiassa ja painavat asiansa päälle. Meitä maailmalla olevia Räpsööläisiä on myös suuri joukko ja annamme täyden tuen ja autamme osaltamme asiassa, jos vain on mahdollista.