Äitiä ja kolmevuotiasta Sämää ei saa käännyttää Suomesta.

voi aikoja, voi tapoja

/ #804 Re:

05.06.2016 17:53

#11: -

Joku kirjoitti, ettei tällaista voi taopahtua Suomessa. Sitä juuri on tapahtuu ja on tapahtumassa. Suomi on yksi rasistisimmista maista, hyvänä esimerkkinä käy tuo laki, jossa pitäisi olla 2+2 perheessä 2600 euron nettotulot. Harva suomalainen saa käteen em summan. Tällaisella lailla estetään vuosia suomessa asuneitten muiden kansallisuuksien eläminen tai perheensä tuominen. Rasismisista ihmisistä esimerkiksi käy hyvin ulkomaalaistoimistton virkamiehet, joilta inhimillisyys on vuosien kuluessa hävinnyt ja rasistiseti tekevät päätöksiä perheiden hajottamisesta. Eipä muuten hallinto-oikeuskaan näytä edellä mainitusta poikkeavan. Laista on tehty sellainen, että voivat käyttää mielivaltaa, hyväksyä tai hylätä, - riippuen siitä kuinka paljon ovat aamulla tapelleet töihin lähtiessään. Mutta: vika on kyllä meissä suomalaisissa, miksi olemme antaneet vaaleissa äänemme tuollaisille puolueille joiden edustajat eivät tunne minkäänlaista inhimillisyyttä.