Kannabis lailliseksi

Vieras

/ #2022 allekirjoitin...

05.08.2010 21:59

tätä kun lukee silleen ihan jokaisen sivun ,niin huomaan yhden kohdan mikä toistuu samoin koko ajan. PAINUKAA VITTUUN NARKIT!!!...YMS. en rupee prosenteiksi muuttaa nyt tätä vihamielisyyttä ja ilmaisun alkeellisuutta... vaan esitän kysymyksen. montako vihamielistä kommenttia on puolesta allekirjoittaneilta tullut takaisin samaan luolamies tyyliin keskisormi pystyssä? ei ollut yhtään tai edes 1%:a . ja nyt sanon kaikkien puolesta puhujien puolesta että tässä huomaamme myös sen eron minkä hamppu tekee ihmisissä jotka käyttävät sitä.agressiivisuus ilmaisussa muuttuu tyyneydeksi.ajatus mallimme rupeavat poikkeamaan valtaväestöstä ja näin olemme moninverroin vähempi ongelmaisia ihmisinä kuin ne jotka eivät hamppua ymmärrä ...kiteytän sen näihin. väkivallattomuus,kunnioitus, arvot, tunne älyn kohonneisuus,huomiomme läheisiämme enemmän,jne...ne ymmärtää ketkä ymmärtää. (=  olen itse käyttänyt vaihtoehtoista päihdettämme ...en muuten ole laskenut mutta n. 20 vuotta olen nähnyt ja kokenut ympärilläni kaiken sen paskan mitä maailma kantaa,vaan en itse ole astunut siihen lantaan. ja rohkenen väittää että hampulla sen pahan välttää.kirjoittakaa siis ehdottomasti nimenne listaan jotka haluavat elää elämänsä rauhassa ja kasvattaa lapsensa opettamaan arvomme lapsilleen. eikä ne tulevat sukupolvet tarvitse edes hamppua ajaakseen tätä aatetta. vaan riittää että me teemme sen työn joka kantaa hedelmää tulevaisuuteen. hipin lapselta hipeille...ajattele ja tee vasta sitten !  (= polta siinä välissä vaikka jointti.