Valtion retkeilyalueiden metsien hakkuut on lopetettava

Kuollut keisari

/ #45 Re: METSÄHALLITUKSEN METSÄT

17.01.2012 17:38

#6: Sosialisti ei pysty hoitamaan metsiä. - METSÄHALLITUKSEN METSÄT

Täsmällisesti kuin Pohjois-Kurjan armeija nostaa käskystä jalkaa 1000-päisissä neliöissä diktaattorinsa kunniaksi, em. kirjoittaja toistaa poliittisen lahkonsa satavuotista progandahokemaa .

Jos sosialisti ei pysty hoitamaan metsiä, niin eikö silloin pitäisi ostaa yksityismetsät ja lahjoittaa ne yksittäin sosialisteille yksityisiksi omistusmaiksi. He eivät ”laiskuuttaan” soittaisi vuosiin tilausta metsäkoneurakoitsijalle, metsien turha tehokulutus hidastuisi, aitoa metsäluontoa säästyisi luonnon alkuperäiseen tarkoitukseen ja Etelä-Suomessakin retkeilijöiden, matkailijoiden ja eränkävijöiden hyötykäyttöön ilman jatkuvaa erämaan rauhaan kuulumatonta 24/7 – konemelua ja möyrintää. Äskeinen on leikkiä. Nykyisissäkin yksityismetsänomistajissa on paljon ihmisyyttä. Kaikki eivät alistu muuttamaan metsäänsä yksipuoliseksi puuaineksen kasvatusalustaksi, energiapelloksi.

Kristinusko, marxismi ja sosialismi ja mitä niitä nyt onkaan, ovat eläimestä ulos tulleen olennon yrityksiä inhimillistää ympäristönsä. Jatkuva kasvu ja (uus)liberalismi ovat pelkkää geenien mukanaan tuomaa älykkyyden kiihdyttämää eläinoppia. . Se toimii - lamasta lamaan tai niinku voitosta voittoon. Josef ja Margaret pelasivat sitä luonnossa, pelaa sinä pleikkarilla. Sillai. Röyhkeästi hyssytellen. Aurinkoisesti.