Suomen euroviisu karsinnan äänet uudelleen laskettaviksi

Sara Keskitalo
Tyrnävä

/ #47

15.04.2007 01:45

Kyllä ihan kansa äänesti Hannan voittoon. Meillä äänestettiin Hannaa porukalla ja monesti, kukaan ei saanut minkäänlaista viestiä. En edes usko että kukaan on sellaista saanut, todistakaa että olen väärässä. Ja jos olen, saatte tyydytystä siitä, ettei kaikkia Hannankaan ääniä rekisteröity.

Ja nyt kaikki Lovex-fanit ihmettelevät eivätkö he olekaan Suomen enemmistö. Euroviisujen karsinnoilla oli paljon äänestäjiä, joista osa ei ollut edes kenenkään fani. He valitsivat ihan ennakkoluulottomasti suosikkinsa. Esimerkkinä vanhempieni mielipide, joka oli yksiselitteinen: Lovex oli teinien bändi ja hevibändiä ei toista kertaa lähetetä.

Ja Hannalla ja Thunderstonillakin on faninsa, vaikkeivat he näytä pitävän itsestään yhtä suurta melua kuin Lovexin fanit. Hekin äänestivät varmasti kymmeniä kertoja suosikkiaan.

Ja jos äänet olisikin laskettu väärin, niin Lovex ei tule koskaan pääsemään vuoden 2007 euroviisuihin edustamaan Suomea. Ei, vaikka kuinka valittaisitte, vaatisitte ja mainostaisitte äänestäneenne kymmeniä kertoja. Ajatelkaa positiivisemmin ja nostakaa katse tulevaan.