Tokio Hotel Suomeen!

/ #45

28.04.2007 11:17

AIKUISTUKAA IHMISET!
Mistä te saatte vedettyä kaikki ne pissikset. Onko ne niitä paakuripsisiä joilla on vaaleanpunainen huivi, NOEI OLE!

"EI EI EI EI EI EIII.. ei tokio hotelia suomeen!!!
kyllä mä tätä bändiä rakastan ihan mielettömästi, mutta en halua että kaikki pikku teini pissikset tulee keikalle ihkuttaa *BILL PANE MUA, MÄ NIIN RAKASTAN SUA* ei todellakaan. Lissut painukaa muualle.
ja todelliset fanit menee saksaan kuuntelemaan. (en ole itsekkään sinne vielä päässyt, mutta kuitenkin) ajatelkaa niitä vitun pissiksiä tokio hotelin keikka-jonossa, jos ne tänne tulis soittamaan.
Ei pissikset edes kuuntelee musiikkia, ne vaan kattoo billin ja tomin ulkonäköö ja ihkuttaa.. *IHQQQUUU* todelliset fanit kuuntelee musiikkia."

^- Tässä hyvä esimerkki (anteeksi), siitä kuinka te UG-fanit(=Underground-fanit) luulette olevanne muita parempia ihmisiä ja kuuntelette musiikkia sen takia, että sitä ei ole VIELÄ leimattu pissis-bändiksi! MIKÄ TEITÄ VAIVAA?! Te ootte ite yhtä PISSITEINIXpaskoja ku nee muutki "pissikset" ja "TeiniXit".. ME OLLAA NE PISSIKSET JA TEINIXt!! MILLON TÄÄ PORUKKA OIKEESTI AIKUISTUU?!?!

THn pojat tekee kauheen homman siinä et ne oikeesti tulee kuuluisiks/suosituiks ja et ne oikeesti pärjää tulevaisuudessa ja te haluutte estää sen, onsk siinä mitään järkee?! Tehän ootte periaatteessa jotain Antifaneja ton perusteella!