Tokio Hotel Suomeen!

Eeva Uusitalo
Siilinjärvi

/ #49 Asiallisuus.

09.05.2007 13:53

Ylhäällä lukee "Asiallista keskustelua aiheesta 'Tokio Hotel Suomeen!'". Sen alapuolella "Adressit.com:n ylläpito". Voiko tätä keskustelua todella sanoa asialliseksi? Eihän tämä tunnu olevan keskustelua ensinkään, vaan turhia viestejä, kommentteja adressista.
Kyllä, itse olen fani, ehkä teini-ikäinen sellainen, mutten käsittääkseni teini. Tokio Hotel on ollut tarpeeksi kauan suuren suosion kohde Saksassa, mutta vasta vähän aikaa sitten suosio on alkanut nousta muuallakin kuin saksankielisissä maissa. Bändi on hyvä, muttei loistava, sillä mikään ei ole täydellistä. Heillä on vielä aika kehittyä. Näillä pojilla on jo nyt kunnollista uraa takana, vaikka heidän iässään luulisi bändin vasta nousevan pinnalle. He oikeasti tekevät töitä sen puolesta, he itse kirjoittavat biisit, jne. Tälle voisi myös antaa arvostusta, vaikka ei itse bändistä pitäisikään.

Ja mitä faneja te olette, jos ette tahdo bändiä Suomeen esiintymään? Pikemminkin olette vvain ihmisiä, jotka pitävät tästä musiikista hirveästi. Jos pikku lapset saavat luvan ja vielä haluavat mennä keikalle ihquttamaan bändiä kaikkien hieman tosissaan olevimpien fanien joukkoon, antaa heidän tehdä se. Varmasti myös häpeävät myöhemmin käytöstään. Ja tuskin kukaan noista lapsista oikeasti voisi fanittaa tunteella *Bill pane mua* sillä hei, ne tosiaan on LAPSIA. Ei ne uskalla. Ja kyllä, Saksassa varsinkin on tapan nostaa laulaja etusijalle bändin promootiossa ja sellaisessa, tässä bändissä vielä nostetaan laulaja ja kitaristi, koska he ovat identtiset kaksoset, mutta tyyleiltään niin erilaiset ja soittavat samassa bändissä. Tottakai he saavat eniten huomiota faneilta ja yleisöltä, koska heihinhän se media enimmäkseen huomionsa kohdistaa. Joka tapauksessa, varmasti fanit ihailevat myös Gustavia ja Gerogia, sillä ilman näitähän bändiä ei edes olisi. Varsinkin Gustavilla on (näin ulkonäöllisesti) kauniit silmät, mutta heidän kroppansa ei sovi tämän hetken olelliselle miesihanteelle: laiha ja luikku (rokkari). Itsekin myönnän pitäväni tuollaisista miehistä/pojista, mutta olenkin pitänyt sellaisesta aina, en todellakaan ole seuraamassa tätä massaa. Ja omalla tavallaan teini-ihquttaja fanit ovat bändille hyödyksi: bändi saa huomiota, varmasti myös joitain esiintymistilaisuuksia huomiosta johtuen, sekä heidän levyjään ostetaan. En pidä teinifaneista, mutta varsinkin keikalla pystyisin jättämään heidät täysin huomioitta. Kaupungilla kuullessani TH-ihqutusta, lähinnä nauran mielessäni, että voi, kuinka typerää. Jos me "viisaammat" annettaisiin pienten lasten olla, ja käyttäydyttäisiin itse kunnolla =)