Konemusiikki kiellettävä

ORaakkeli_T

/ #325 Sakari istu alas

29.06.2012 17:06

Miksi Sakari keräät järjetöntä vihaa tätä maailmaa kohtaan ja haluat kieltää tämän kaiken ilon meiltä? Onko tässä maapallossa vielä sellasta asiaa mitä et haluisi kieltää?
Olethan sinäkin joskus tehnyt elämäsi aikana virheitä, niin kaikki tekevät. Onko sinulla kenties traumoja edellisestä elämästä? minkä seurauksena purat vihaasi meitä kaikkia ihmisiä kohtaan.
Perustele Sakari mites noi huumeet liittyy konemusiikkiin? Oletko ollut edes ikinä neljän seinän ulkopuolella? Mutta toisaalta sinun näkökulmasta katsoen kun kaikki konemusiikin kuuntelijat ovat narkomaaneja, nistejä, psykoseja, vatupasseja ja niin edelleen.. niin miksi ne konemusiikit pitäisi kieltää sillä kaikki narkomaanit voisivat kokoontua samaan paikkaan pitämään kivaa ja häiritsemättä ketään, vai olisiko parempi niin että sinun takiasi ne kielettäis ja sen kurjuuden tuottamuksen jälkeen kaikki narkopsykoosimaanit olisivat hyvin vihaisia ja aiheuttaisivat mellakkaa torilla,narkkaisivat lisää, ryöstelisivät ja niinpois päin.. SITÄ MINÄKIN.. ISTU SAKARI ALAS.