VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Hilu

/ #884 Loppu häämöttää

27.07.2012 07:08

Montako kertaa tämä pitää todeta, että Saksa käy nyt taloudellista sotaa, joka ei ihan täysin näytä menevän Saksan laskelmien mukaan, mutta katsotaan se jatkosota. Saksa on koonnut sotaansa mukaan mahdollsimman paljon maita meidän Olli poika on ollut Merkelin lähettiläs, kunn noita maita on haalittu kokoon EU:n pyöreisiin pöytiin. Huomioikaa nuo maat on juuri sellaisia maita, joilta Saksa haluaa saatavansa äkkiä pois, koska on tiennyt tilanteen, mihin tämä kriisi johtaa. Merkelin ja Saksan johdon yritys epäonnistui siinä mielessä, että maa toisensa jälkeen alkoi romahteleen taloudellisesti, mutta periaate on sama, että saatavat pitää saada pois ja nyt nopealla aikataululla. Merkel huusi apuun muita maita, että autetaan kriisimaita, mutta ei kertonut, että miksi, no juuri siksi, että Saksa saa saatavansa pois ja sen jälkeen sanoo bye, bye ja jättää muut maat liriin. Suomen pääministeri kaiken lisäksi kehuskeli, että Merkel on hänen ystävä ja nuoleskeli Merkeliä joka tapaamisella, mutta Merkel piut paut tosissaan välittää Suomesta, kunhan vedätti Kataisen mukaan tuohon hemmetin oravanpyörään ja Jyrki myi itsensä helposti Saksalle, näin se vain on. Nyt ei päästä irti millään EU:sta. Ranska on myös Saksan rinnalla, koska se haluaa myös sijoituksensa pois kriisimaista tottakai. Tämä on suurta vedätystä Saksan ja Ranskan taholta, ja kaikki muut maat on manipuloitu mukaan, en ymmärrä mitä konstia Saksa on käyttänyt, mutta lirissä ollaan ja suomalaiset kärsii. Jutta kuitenkin yrittää paikkailla kokoomuksen ja keskustan mokia, mutta niitä on vaikea jäljestäpäin paikkailla, kun sopimuksia on allekirjoitettu kauan sitten Kataisen ja Kivinimen taholta. Saksa voittaa tämänkin sodan, on se vaan niin laskelmoiva tuo Merkel, pelottava nainen. Suomi heti irti Saksan kyljestä ja EU:sta.