Kivinokka säilytettävä nykyisessä käytössään virkistysalueena!

Helsinkiläinen

/ #7 Varmuutta kaivataan

01.08.2012 02:10

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Kivinokka on säilytettävä sellaisenaan. En ole kuitenkaan vielä törmännyt väitettyihin suunnitelmiin, joiden mukaan Kivinokka olisi uhattuna. Olisiko esimerkiksi adressin tekijä ystävällinen ja julkaisisi näitä uhkia. Jos niitä todellisuudessa on, silloin niihin täytyy ehdottomasti reagoida. Tämä adressi on kuitenkin jo viisi vuotta vanha ja tänään Kivinokalla käydessäni olivat asiat ihanasti ennallaan: lapset uivat rannalla ja pienet mökit olivat kauniita ja käytössä. Löysin sieltä kyltin, jonka mukaan paikka on kuin onkin uhattuna. Löysin kuitenkin myös kyltin, jonka mukaan paikalliset ovat enemmänkin kiinnostuneita kasviston monimuotoisuudesta kuin paikan säilyvyydestä.

Kivinokan säilyminen on tärkeää, mutta minkäänlaiseen puoluepolitikointiin en kuitenkaan halua ottaa osaa. Ettei kenellekään vain tulisi mieleen, että tässä adressissa on kyseessä moisesta politikoinnista, olisi hyödyllistä, että Kivinokan todelliset uhat esitetään.