RoPS:lle liigakelpoinen kotikenttä kaudelle 2008

Rovaniemi

/ #2 Uuh

10.08.2007 13:05

Nurmijärven mies siellä kuules. Elikkäs mielestäsi liigapaikan ansaitsee ennemmin JJK ja KuPS joiden yleisökeskiarvo on korkeampi. Ja muut joukkueet voidaan jättää pois laskuista. Mikä on mielestäsi yleisömäärän raja sille että "saa" nousta.

Ja lainaan tuota sanomaasi:

"Rovaniemen palloseuran junioritoimintakin on ilmeisesti vaatimatonta, koska paikkakunnan pojat eivät pääse joukkueeseen pelaamaan. Miten sellainen luo futiskulttuuria ja tunnesidettä kotikaupunkin joukkueeseen?"

Hyvin tuo on luonu. Luuletko että täällä kävis yli tuhatta katsojaa pelissä jos RoPS rämpis pelkillä omilla Ykkösen keskikastissa ja sitä alempana. Sulla on aika heikot mietinnät. Vikiset omista junnuista ja sitten yleisömääristä. Kyllä se on niin että menestyminen lisää enempi yleisöä ku junnut. Miks tämäki tuhatpäinen joukko ei käy sitten katsomassa Rovaniemen muita pikkuseuroja esimerkiksi Lynxiä jos on niin jumalattoman kova hinku nähä oman kaupungin poikia. Ja huomautuksena että oma junnumme Turpeenniemi on ollut lähes joka pelissä avauksessa ja nyt Majavakin on saanut kokoajan lisää peliaikaa. Ja Peura.