Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Vieras

/ #72

29.01.2011 06:51

Tähän nyt mä haluan heti tarttua ja antaa sitten tonne "korkeammalle taholle" myös ajateltavaa, mikäli kaikki "taistelu- ja laumanvartijarodut" kielletään Suomesta, miten se käytännössä tapahtuisi? Itselläkin on paperillinen laumanvartija josta en todellakaan aio luopua ILMAISEKSI mikäli tämä laki tulisikin voimaan, valtioko minulle siis maksaisi kaikki kulut tästä koiran hankinnasta ja ylöspidosta?

Perustelen tämän sillä että jos joku ulkopuolinen tulee määräämään että koirani on hävitettävä, ei se silloin ole minun koirani vaan valtio sen on omistanut koska en saa itse päättää sen kohtalosta.

Eli siis JOS laki tulee voimaan, voin luopua koirastani mutta ainoastaan siinä tapauksessa että valtio maksaa minulle sen eläimen.

Kyseessä kun on 2-vuotias paperillinen koira, niin ostohinta n.1000e, ruokinta ja eläinlääkärikuluja yli 1600e kahdelta vuodelta ja tottelevaisuuskoulutuksissa käynnit 120e, näyttelymaksuja 120e.

Tästä kun lähdetään liikkeelle että valtio saisi korvata vain yhdelle henkilölle n. 2000e yhdestä koirasta, voisi tulla valtiolle hitusen kalliiksi kun muutkin uskaltaisivat vaatia sitten omansa pois!