Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Kaukkarin omistaja mutta kuinka kauan??
Vieras

/ #185 Re: Ennen Dogo argentino ja nyt AB

30.01.2011 10:07

#24: Hani - Ennen Dogo argentino ja nyt AB

Meillä on 4v uros kaukkari asutaan kerrostalossa ja täytyy sanoa että vaikka sen kanssa on lenkkeily hieman haastavaa niin kyllä sitä joka kerta vaan on pärjätty. Itse päädyin kaukkariin 3v harkinnan jälkeen ettei tullut mitään että onpas tuo söpö niin otetaan tollanen.

Sitä ennen mulla on ollu sakemannia dobberia sekä pyreneittenmastiffi kaikki uroksia  tutustuin ihka elävään kaukkariin kaverin kautta hällä oli muistaakseni 3vuotias narttu. Siitä se sitten lähti se oli se viimeinen sysäys sille kaukkarin ottamiselle ja eipä sen kanssa ole ollut sen isompia ongelmia naapurit se on hyväksynyt ne saa tulla ja mennä niin kun lystäävät ei vihoittele kun se on tottunut niihin jo pienestä pitäen.

Joten täytyy sanoa että ei se rotu vaan se ihminen mutta kun nykyään joka hemmetin paikassa nyhdätään rahaa eikä ajatella sen enempää että mihin se koira oikeasti joutuu väärä koira  väärälle ihmiselle voi olla hyvinkin tappava tulos.