Lahteen tarvitaan skeittihalli!

Skeittaavia nuoria on jo iso määrä Lahdessa. Harrastajia tulisi helposti lisää ja toiminta pysyisi aktiivisena, jos saisimme edes jonkunlaisen pienen skeittihallin talveksi! Skeittihallissa voivat harrastaa myös esim. BMX-pyöräilijät, temppupotkulautailijat ja rullaluistelijat omaa lajiaan.

Launeen skeittipuisto on ollut monta kesää hyvässä ja aktiivisessa käytössä. Talvella siellä ei juuri pysty mitään tekemään paitsi tarpomaan kengät lumessa. Harrastajat talven koittaessa törmäävät seinään, kun skeittaamaan ei pääse. Mielestäni olisi aika rakentaa skeittihalli Lahteen. Lähin skeittihalli sijaitsi Nastolan nuorisotalossa, joka oli pakko purkaa homeongelmien seurauksena, joten sielläkään ei ole enään mahdollisuutta talvella skeitata.

Ei enää tarvitsisi skeitata parkkihalleissa tai muissa kielletyissä sisätiloissa, vaan voitaisiin harrastaa oikeissa tiloissa!

Lisää jutusta:

Adressin tekijä:

17-vuotias Tommi Tevajärvi Lahdesta, skeittausta 5 vuotta harrastaneena.

_______________________________________________________________________________________________________________

2013<

Asiasta on kiinnostunut jo Lahden kaupunki, ESS sekä tietenkin lajin harrastajat.

24.09.2013

2000 allekirjotusta rikki, uskomatonta!

27.09.2013

NYT SE ON VARMISTUNUT! SKEITTIHALLI TULEE LAHTEEN JA VUOKRASOPIMUKSET ON KIRJOITETTU KAUPUNGIN KANSSA.

AINAKIN 8.500 EURON SUMMALLA. SILLÄ PÄÄSTÄÄN HYVIN ALKUUN!

KIITÄN KAIKKIA KETKÄ OVAT AUTTANEET HALLIN SAAMISESSA JA IHMISIÄ JOTKA OVAT KIRJOITTANEET ADRESSIIN NIMEN, TÄLLÄ SAATIIN HYVIN NÄKYVYYTTÄ! :))

KIITOS JA VIELÄ KERRAN KIIITOS