Lapinlahden Lähde kaupunkilaisille

Tule mukaan auttamaan Helsingin kaupunkia tekemään kestävä päätös Lapinlahden sairaala-alueen uudesta elämästä. Lapinlahden Lähde tarjoaa lähes 200 vuotta kaupunkilaisia palvelleelle, kulttuurihistoriallisesti merkittävälle rakennukselle ja sen puistomaiselle ympäristölle arvoisensa elämän seuraavaksi 200 vuodeksi. Alueesta saadaan yhteistuumin kaikille kaupunkilaisille yhteinen kulttuurielämyksiä ja mielen hyvinvointia vahvistava lähde.

Mukana Lähdettä edistämässä ja kannattamassa on jo laaja joukko merkittäviä mielenterveys- ja kulttuurialan valtakunnallisia ja paikallisia toimijoita, muun muassa Suomen Mielenterveysseura, Mielenterveyden Keskusliitto (MTKL), Alvi ry, Kukunori ry, HELMI ry, Sympati Psykosociala förening r.f., Pro Lapinlahti ry, Majakka ry, Metropolia Ammattikorkeakoulu, Mielenterveysomaisten keskusliitto FinFami ry ja Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö. Mukana on myös paljon yksityisiä ihmisiä ja kannattajajoukko kasvaa koko ajan. Tule sinäkin mukaan ja allekirjoita!

Katso lisää: lapinlahdenlahde.fi ja facebook.com/lapinlahdenlahde

Seuraa Lähdettä myös Instagramissa @lapinlahdenlahde ja Twitterissä @LapinlahdenL sekä aihetunnisteella #lapinlahdenlähde.

Palkinnot ja maininnat:
- 12.6.2016 Helsingin vapaaehtoistoiminnan neuvottelukunnan kannuste Lapinlahden Lähteen ja Pro Lapinlahden vapaaehtoisille
- 17.7.2016 Suomalaisen Lääkäriseura Duodecimin kultturipalkinto

Vinkkaathan adressista myös kavereille ja tutuille!

PÄIVITYS 31.8.2015: Paperiadressin on allekirjoittanut jo yli 2500 henkilöä! Yhteistyökumppanitkin ovat lisääntyneet. Mukaan ovat tulleet mm. Aalto-yliopisto, Helmi-liiketalousopisto, Amiedu, Haaga-Helia AMK, Sitra, Niemikotisäätiö, Y-säätiö, Nimm Oy ja Telinetyö Koskinen Oy.

PÄIVITYS 8.2.2016 Vau! Paperilla nimiä jo yli 4200. Mukaan ovat lähteneet mm. Aula-työkoti, Centre for Mindfulness Finland ja Stadin ammattiopisto.

PÄIVITYS 7.4.2016 Yhteensä nimiä netissä ja paperilla yhteensä 8458! Lähteen yhteistyökumppanit ovat saaneet jälleen lisäystä kun mukaan ovat tulleet muun muassa Open Cinema, Company Limited by Quarantee, Visit Helsinki, HEO kansanopisto, LAUREA Ammattikorkekoulu, Keskuspuiston Ammattiopisto, Suomen Liikemiesten Kauppaopisto, Vapaa Taidekoulu, Metsähallituksen luontopalvelut, Kiljavan opisto, Sarana-teatteri, Uudenmaan liitto, Basam Books ja Aleksis Kiven seura.

PÄIVITYS 7.11.2016 Nimiä yhteensä netissä ja paperilla peräti 16 201! Myös yhteistyökumppanilista on täyttynyt kun mukaan on tullut Invalidisäätiö.

Lapinlahden Lähde    Ota yhteyttä adressin tekijään

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Saat sähköpostiviestissä linkin vahvistaaksesi allekirjoituksesi. Tarkasta sähköpostisi (myös roskapostikansio).
Pitäisikö kesäajasta luopua?