Lapsi tuntemattoman kanssa tosi-tv ohjelma kiellettävä!

Ei tällaista voi enää tavallinen Suomen kansalainen hyväksyä. Jossain täytyy mennä raja! Päättäjien täytyy ymmärtää säätää sellaiset lait jotka suojelevat lapsia ja kaikkia ihmisiä ja jotka estävät mm. tämän ja muiden erittäin moraalittomien tv-ohjelmien esittämisen tv:ssä!

Kysymys on tästä: "Nelonen hakee osallistujia ohjelmaan, jossa toisilleen entuudestaan tuntemattomat ihmiset tekevät keskenään lapsia." "Ohjelma siis perustuu kumppanuusvanhemmuuteen eikä siinä etsitä romanttista rakkautta." Ilta-Sanomat

Lapsi tarvitsee toisiaan sekä lastaan rakastavat vanhemmat ja oikea perhemalli on Suomessa suurelle osalle ihmisiä pyhä asia. Aina oikea perhe ei ole mahdollista mutta moraalittomaan toimintaan ei media eikä ohjelmat saa ketään rohkaista. Lakien pitää suojella lapsia, olla puhtaita ja sellaisia jotka estävät liian moraalittomien tosi-tv ohjelmien esittämisen tv:ssä.

Tässä ohjelmassa mennään minun mielestäni hyvin lähellä parittamista joka on lailla kiellettyä. Rahan ja katsojien takiahan näitä ohjelmia tehdään hyötymistarkoituksessa.

Lisäksi kristilliseen arvopohjaan perustuneita lakeja on koko ajan jo vuosikymmenten ajan purettu ja murennettu Suomessa, joiden perustukselle koko Suomi ja Suomen hyvinvointi on perustunut. Tälle on tultava loppu!