Muovinkeräyspiste Varpaisjärvelle.

Me kuntalaiset toivomme muovinkeräyspistettä Varpaisjärven kierrätyspisteeseen.

Tällä hetkellä lähin muovin kierrätyspiste sijaitsee Lapinlahdella, jonne Varpaisjärven keskustasta on matkaa yli 20 kilometriä. Näin ollen, muovin kierrättämisen ekologisuus on kyseenalaista, koska muovit on kuljetettava autolla. Tästä syystä autottomat eivät pysty kierrättämään muovia vaan se päätyy sekajätteisiin. Muovijätettä muodostuu kotitalouksissa huomattava osuus. Tästä asiasta on ollut keskustelua Varpaisjärvellä jo monta vuotta ja myös päättäjien tasolla. Kuntalaiset ovat lähettäneet vetoomuksia Rinki-ekopisteelle ja sieltä on toivotto yhteydenottoja, jotta kysynnän määrä tulisi selville.

Allekirjoittamalla adressin, toivot muovinkeräyspisteen sijoittamista Varpaisjärvelle. Lähetämme adressin Rinki-ekopisteelle ja Lapinlahden päättäjille ympäristolautakuntaan.

Olemme laatineet tämän adressin osana monialaista oppimiskokonaisuutta.

Varpaisjärven koulun 9.luokat.    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Varpaisjärven koulun 9.luokat. voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Kannatatko kuolemantuomiota?