Paperinen MAOL-taulukkokirja kevään kirjoituksiin

Ensi keväänä ylioppilaskirjoituksissa sallitaan vain digitaalisen MAOLin käyttö. Tästä koituu harmia useille opiskelijoille, jotka ovat tottuneet ja oppineet käyttämään paperista MAOLia. Mielestäni digitaaliseen ympäristöön siirtyminen pitäisi ajoittaa eri tavoin, ja siitä tulisi informoida jo lukion alussa, jotta kirjoituksiin lukiessa voisi keksittyä täysin oikean aiheen opiskeluun eikä uusien materiaalien käytön harjoitteluun. Digitaalinen MAOL myös poistaa mahdollisuuden MAOLin selailuun, joka saattaa auttaa kokelaita tehtävien ratkaisujen keksimisessä. Pyydämme siis YTL:ää hyväksymään paperiset MAOLit vielä ensi kevään kirjoituksissa.

Adressin jakaminen on suositeltua, jotta tarvittavat allekirjoitukset saataisiin kerättyä ja YTL ymmärtäisi tilanteen.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Emma Laine voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko lapsilisää korottaa?