Starbucks Suomeen

Starbucks Corporation on maailman suurin kahvilaketju. Sillä on kahviloita 39 maassa, Thaimaasta Yhdysvaltoihin. Se tarjoaa erityisen maukkaita kahvijuomia, muita virvokkeita sekä salaatteja, voileipiä ja leivonnaisia. Starbucks on menestynyt juuri laadukkaiden tuotteidensa ansiosta.
Suomessa Starbucks on kuitenkin melko tuntematon. Tämä johtuu sen olemattomuudesta: missään Pohjoismaassa ei vielä ole Starbucksia.
Merkit ovat kuitenkin suotuisat Starbucksin avaamiselle Suomeen. Helsingissä riittää ulkomailla brändiin tutustuneita ihmisiä, jotka ovat valmiita maksamaan laadusta. Kilpailua on kahden yhtiön verran kohtalaisesti, mutta Wayne's Coffee ja Robert's Coffee ovat helposti sivutettavia ottaen huomioon Starbucksin imagon ja laadun.
On syytä myös muistuttaa, että suomalaiset keikkuvat kahvinjuonnin määrän huipulla kansainvälisellä tasolla katsottuna. Markkinat ovat siis loputtomat.

Kun adressiin on tullut tarpeeksi nimiä, se lähetetään Starbucksin pääkonttoriin englanniksi käännettynä.

Tervetuloa Starbucks!

23.7.2011

Starbucks ilmoitti avaavansa kaksi myymäälää Helsinki-Vantaan lentokentälle vuonna 2012.

Kiitos jokaiselle allekirjoittaneelle, olemme saavuttaneet tavoitteemme!

Starbucksin Suomen valloitusta odotellessa,